Důležité informace o využití souborů cookies naleznete v Ochraně osobních údajů. Používáním této internetové stránky souhlasíte s jejich obsahem.

Často kladené dotazy

1. Proces žádosti o půjčku

Jak dlouho trvá rozhodnutí o poskytnutí půjčky?

Rozhodnutí o půjčce vydáváme ihned – 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Žádost přes internet je vždy zdarma. Žádost je podána rychle a bezpečně přes šifrované spojení. Peníze jsou převedeny na Váš účet během jedné hodiny v rámci pracovních hodin našeho Zákaznického servisu – tedy od pondělí do pátku, od 8:00 do 18:00.

O jak vysokou půjčku si mohu požádat?

První půjčka může být 500 až 4 500 Kč. Při další žádosti o půjčku, po splacení první půjčky, můžete postupně zvýšit částku půjčky až na 6 000 Kč (druhá půjčka), 8 000 Kč (třetí půjčka), resp. 10 000 Kč (každá další půjčka).

Za jak dlouho budou peníze na mém účtě?

Pokud máte bankovní účet u jedné z těchto bank a co úspěšně projdete celým procesem žádosti o půjčku, budou peníze na Váš účet převedeny ihned, nejpozději do jedné hodiny od potvrzení žádosti o půjčku. Pokud máte bankovní účet u jiné banky než v naší nabídce, budou peníze převedeny během 1-2 pracovních dnů.

Jaké jsou podmínky pro získání půjčky?

MoneyNow poskytuje půjčky osobám, které splní následující podmínky:

  • Věk 18 až 75 let,
  • trvalý pobyt na území České republiky,
  • platný český doklad totožnosti (občanský průkaz nebo cestovní pas), rodné číslo,
  • mobil nebo telefonní číslo na pevnou linku,
  • prokazatelné zaměstnání,
  • souhlas s podmínkami úvěru,
  • nejsou v prodlení se splácením svých ostatních finančních závazků vůči jiným institucím.

O půjčku můžete zažádat pomocí jednoduchého online formuláře.

Již jsem podal žádost o půjčku a odeslal 1 Kč, co teď?

Půjčka bude vyplacena na Váš účet během jedné hodiny od obdržení 1 Kč na náš účet (v rámci pracovních hodin našeho zákaznického servisu). O vyplacení půjčky Vás budeme informovat přes SMS.

Proč mi na e-mail přišla Smlouva u půjčce ještě před tím, než jsem obdržel půjčku na účet?

Smlouvu o půjčce zasíláme informativně na e-mail již při podání žádosti o půjčku. Tak si můžete přečíst smlouvu v klidu před tím, než ji podepíšete, a můžete zkontrolovat správnost Vašich dat.

Proč musím převést 1 Kč na váš účet?

Tento krok je nezbytný, abychom mohli potvrdit totožnost klienta a ujistit se, že mu patří bankovní účet, na který budeme převádět peníze. Po obdržení 1 Kč na náš účet převedeme na účet klienta půjčku v takové výši, o jakou si zažádal.

Převod 1 Kč by měl být proveden ze stejného účtu, který jste uvedli v žádosti, a na náš účet u stejné banky. Pokud máte účet u jiné banky než v naší nabídce, potom převeďte 1 Kč na účet MoneyNow Czech Republic u České spořitelny, č. účtu 19-2841237319/0800.

Pamatujte, že 1 Kč převádíte pouze poprvé! Při dalších půjčkách již převod není nutný. 1 Kč musíte znovu poslat pouze v případě, že chcete, abychom poslali peníze na jiný účet než předtím.

Jak obdržím smlouvu o půjčce?

Smlouvu o půjčce od MoneyNow je nutné podepsat pouze jednou. Uzavření smlouvy o půjčce se děje výhradně elektronicky a poštou. Před podáním žádosti o půjčku na internetu musíte souhlasit s podmínkami poskytnutí půjčky. Poté obdržíte poštou papírovou verzi smlouvy k podpisu spolu s odpovědní obálkou. Pošlovné zpětné zásilky hradíme samozřejmě my. Poté už stačí jen podepsané dokumenty zaslat zpět na naši adresu. Je velmi důležité, aby smlouva byla podepsaná. Dokud smlouvu nepodepíšete, nemůžeme Vám dát další půjčku.

Je online žádost o půjčku bezpečná?

Žádost o půjčku online je bezpečná. Spolupracujeme s českými bankami a klademe důraz na bezpečnost našich internetových stránek. Naše služby poskytujeme pomocí šifrovaného spojení a v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů. MoneyNow = důvěra a spolehlivost.

Proč byla moje žádost o půjčku zamítnuta?

Bohužel, rozhodnutí o poskytnutí půjčky není vždy pozitivní. Mezi nejčastější důvody pro zamítnutí žádosti klienta patří:

  • nekompletní údaje v žádosti o půjčku
  • neodpovídající věk žadatele
  • žadatel nesplatil předchozí půjčku od MoneyNow
  • žadatel nám neposlal podepsanou smlouvu, kterou obdržel při první půjčce
  • žadatel je veden u jiné instituce jako dlužník

MoneyNow poskytuje půjčky odpovědně, pouze osobám, které nejsou vedeny v registru dlužníků. Chcete-li zvýšit své šance na získání půjčky, přečtěte si, prosím, naše Podmínky poskytnutí půjčky i Smlouvu o půjčce.

Půjčka po SMS

Po splacení první půjčky můžete žádat o další půjčku po SMS, potřebujete pouze heslo, které jste si dříve nastavil.

Pošlete SMS ve znění: OKM VÝŠE PŮJČKY DOBA SPLATNOSTI PŮJČKY HESLO na telefonní číslo 777 080 808.

Např: OKM 5500 30 Slunicko2013

Doba splatnosti půjčky může být 15 nebo 30 dní. Výše půjčky může být 500 – 10 000 Kč, v závislosti na tom, kolik půjček jste již od MoneyNow měl.

  1. Rozhodnutí o tom, zda Vám půjčka bude schválena, obdržíte vzápětí SMS zprávou. Tato služba je bezplatná. Pokud bude naše odpověď pozitivní, na Váš e-mail Vám odešleme smlouvu a další informace o půjčce. Po pročtení smlouvy a formuláře pro standardní informace o spotřebitelském úvěru, nám pošlete potvrzovací kód po SMS (OKM OK). Na to máte čas 6 hodin.
  2. Peníze Vám převedeme na Váš účet ihned, v rámci pracovní doby našeho Zákaznického servisu, čili od pondělí do pátku od 8 do 18 hodin.

2. Splácení půjčky

Jak budu splácet půjčku od MoneyNow?

Po obdržení půjčky od nás dostane zákazník fakturu domů poštou, nebo přes e-mail. Zaplacení vypůjčené částky musí být provedeno ve lhůtě uvedené na faktuře. Informace potřebné k zaplacení půjčky (částka a číslo účtu) jsou uvedeny na faktuře. Pokud máte jakékoliv dotazy nebo připomínky týkající se platby a faktury, kontaktujte, prosím, náš zákaznický servis.

Mohu splatit půjčku před termínem splatnosti uvedeném na faktuře?

Samozřejmě! Každá půjčka může být splacena před termínem splatnosti, který je uvedený na faktuře. Předčasné splacení je možné a nevyžaduje dodatečné náklady ze strany klienta. Pro více informací o splacení půjčky před datem splatnosti si, prosím, přečtěte Všeobecné podmínky půjčky.

Dnes jsem splatil/a svou půjčku v plné výši, kdy mohu požádat o další?

O další půjčku můžete požádat v momentě, kdy máte splacenou půjčku předchozí.

O tom, že máte splacenou předchozí půjčku, Vás budeme informovat SMS zprávou s potvrzením o zaplacení půjčky. Půjčka musí být zaplacena na náš účet, který je uvedený na faktuře. Pokud máte účet u stejné banky nebo provedete vklad na přepážce dané banky, obdržíme peníze okamžitě. Pokud máte účet u jiné banky nebo provedet platbu na poště, převod může trvat 1-3 pracovní dny. 

Půjčku jsem zaplatil/a, proč jsem tedy dostal/a SMS s upomínkou?

Mějte na paměti, že doba převodu peněz mezi různými bankami trvá 1-3 pracovní dny. Mohlo se tedy stát, že splátka ještě nebyla připsána na náš účet. Po obdržení splátky na správný účet Vám pošleme SMS s potvrzením o splacení půjčky.

Zaplatil/a jsem půjčku na nesprávný účet, co teď?

Pokud byla platba provedena na číslo účtu, ze kterého Vám byla vyplacena půjčka, nebo na číslo účtu, které bylo uvedeno na faktuře Vašich předchozích půjček, platba k nám určitě dorazí, ale lze očekávat, že se tak stane až v rozmezí 1-3 pracovních dnů.

Mohu splatit na splátkový kalendář?

Bohužel, splátkový kalendář nenabízíme.

3. Prodloužení půjčky

Jak prodloužit půjčku?

Abychom Vám mohli prodloužit půjčku, musíte nejpozději v původní den splatnosti požádat o prodloužení a to buď na našich internetových stránkách (kliknete na odkaz "Prodloužit půjčku"), nebo telefonicky přes Zákaznický servis. Na internetu budete k prodloužení potřebovat svoje heslo. Pokud si jej nepamatujete, nic se neděje, můžete si vygenerovat nové heslo, které Vám přijde na registrované telefonní číslo SMS zprávou. Poté jen musíte co nejdříve zaplatit poplatek na prodloužení půjčky, pod správným variabilním symbolem. Toto se Vám zobrazí v posledním kroku prodloužení půjčky. Po zaplacení poplatku jen vyčkejte 2-3 pracovní dny, abychom Váš poplatek stihli zaúčtovat. V momentě, kdy Váš poplatek zaúčtujeme, vyrozumíme Vás pomocí SMS zprávy o prodloužení.

Na jak dlouho mohu prodloužit svou půjčku?

Půjčka může být prodloužena na dobu, na jakou byla určena doba splatnosti půjčky. Tedy například půjčku na 15 dní můžete prodloužit o dalších 15 dní.

Kolik bude stát prodloužení půjčky?

Náklady na prodloužení půjčky jsou stejné jako úrokové náklady půjčky. Například u online půjčky na 1 500 Kč na dobu 15 dnů je poplatek 300 Kč, proto také poplatek za prodloužení půjčky bude 300 Kč.

Na jaký účet mám zaplatit poplatek za prodloužení půjčky?

Poplatek za prodloužení půjčky musí být zaplacen na číslo účtu uvedené na faktuře vystavené za prodloužení půjčky.

4. Další informace

Jaké jsou u Vás výše půjček, poplatků a kolik si mohu půjčit napoprvé (napodruhé/napotřetí/atd.)?

Poplatky a náklady u půjček s dobou splatnosti 15 dní. Maximální výše půjčky v závislosti na počtu splacených půjček.

Výše půjckyPoplatekČástka ke splaceníPrvní půjčkaDruhá půjčkaTřetí půjčkaČtvrtá a další půjčky

500

100

600

1000

200

1200

1500

300

1800

2000

400

2400

2500

500

3000

3000

600

3600

3500

700

4200

4000

800

4800

4500

900

5400

5000

1000

6000

5500

1100

6600

6000

1200

7200

6500

1300

7800

7000

1400

8400

7500

1500

9000

8000

1600

9600

8500

1700

10200

9000

1800

10800

9500

1900

11400

10000

2000

12000


Poplatky a náklady u půjček s dobou splatnosti 30 dní. Maximální výše půjčky v závislosti na počtu splacených půjček.

Výše pujckyPoplatek Částka ke splaceníPrvní půjčkaDruhá půjčkaTřetí půjčkaČtvrtá a další půjčky

500

150

650

1000

300

1300

1500

450

1950

2000

600

2600

2500

750

3250

3000

900

3900

3500

1050

4550

4000

1200

5200

4500

1350

5850

5000

1500

6500

5500

1650

7150

6000

1800

7800

6500

1950

8450

 

7000

2100

9100

7500

2250

9750

8000

2400

10400

8500

2550

11050

9000

2700

11700

9500

2850

12350

10000

3000

13000


Mohu požádat o více půjček najednou?

Současně můžete mít aktivní pouze jednu půjčku. Nicméně poté, co nám vrátíte podepsanou smlouvu a splatíte předchozí půjčku, můžete požádat o další.

Co mám napsat jako zprávu pro příjemce při převodu peněz?

Po splacení online půjčky jednejte podle bodu 5.5 Smluvních pravidel a uveďte – jméno, příjmení, RČ a identifikační číslo půjčky.

Jak získám informace o své půjčce?

Pro více informací o Vaší půjčce se můžete obrátit na Zákaznický servis, a to telefonicky nebo e-mailem. Ve zprávě uveďte své jméno a RČ.

Popřípadě se můžete přihlásit na naší úvodní straně jako registrovaný zákazník. Ve svém profilu naleznete informace o současných i předchozích půjčkách, faktury, smlouvu apod.

Faktura mi nepřišla/ztratil/a jsem fakturu. Co mám dělat?

Kontaktujte Zákaznický servis.

Zapomněl/a jsem svoje heslo, co mám dělat?

V přihlašovacím formuláři klikněte na link Nepamatujete si heslo? Do zobrazeného formuláře napište e-mail, který jste uvedli při registraci a my Vám pomocí SMS pošleme Vaše nové přihlašovací heslo. Nově vygenerované heslo si poté na našich internetových stránkách změníte na své vlastní.

Pokud si nepamatujete e-mail zadaný při registraci nebo jste změnili své mobilní telefonní číslo, zavolejte, prosím, na náš Zákaznický servis. Kontakt najdete v sekci Žádosti o půjčku online.

Jak mohu změnit/přidat e-mailovou adresu do svých údajů?

Pro změnu e-mailové adresy se telefonicky spojte s naším Zákaznickým servisem. Pro přidání e-mailové adresy nám pošlete e-mail, ve kterém uvedete své jméno, příjmení, RČ a novou e-mailovou adresu.

Proč jsou telefonické rozhovory nahrávány?

Prioritou MoneyNow je vysoká kvalita zákaznického servisu, důvěryhodnost a bezpečnost údajů, které od Vás dostáváme. Telefonické rozhovory nahráváme, abychom mohli zlepšit úroveň poskytovaných služeb a ujistit se, že v komunikaci s našimi zákazníky nejsou žádné problémy. Vaše komentáře a připomínky vítáme! Napište nám je na e-mail info@moneynow.cz, nebo vyplňte formulář v sekci „Kontaktujte nás“.